מחברות ממותגות - כל מה שצריך לדעת

יש לכם בית עסק המתמחה בהוראה? בין אם אתם נותנים שיעורים פרטיים, הקמתם מכללה קטנה, או פרויקט העוסק בחונכות – מומלץ שיהיו לכם מחברות ממותגות – מחברות אשר יש בהן אזכור לשם של הארגון שלכם. מדוע זה חשוב? ראשית כל, לתלמיד. התלמיד יידע בדיוק מה זו המחברת הזו, ובמה היא עוסקת במקום לפתוח אותה ולהיזכר לפי הכתוב בה. שנית, זה גם חשוב לכם, שכן בדרך זו גם קרובי משפחתו וחבריו של התלמיד ישאלו אותו מה זה המותג שרשום לו במחברת וזה הצוהר שלכם לעוד תלמידים.

מבנה המחברת

ניתן לשים את הלוגו העסקי שלכם בעמוד הכריכה, או לשים אותו גם בראש או בתחתית של כל דף במחברת. לחלופין, ניתן לשים את הלוגו במרכזו של כף דף כתמונת רקע מוצללת, בדרך כלל בשחור בהיר מאד אשר לא יפריע לתלמי לקרוא את הכתוב באותו דף.

מכירת המחברות

זו מכירה סיטונאית אשר ככל שתקנו יותר, ותגדילו אותה – תזכו להנחות בהיקף רב יותר על בסיס סיטונאי. יחד עם זאת, מומלץ שלא להפריז בהזמנה אלא לרכוש באמת את כמות המחברות שאתם צריכים עבור התלמידים. מנגד, אם אתם עובדים לפי מחזורים: למשל במכללה בה יש מחזור אוגוסט – נובמבר, ומחזור לימודים חדש נובמבר – מרץ – כדאי לנצל את הזמנים בהם המחירים נמוכים ולרכוש גם עבור המחזורים הבאים שלכם במידה והצלחתם לשווק את הקורס עוד במחזור הנוכחי.

עיצוב המחברת

בעיצוב המחברת מומלץ מאד להשקיע מחשבה רבה. לא כל לוגו עסקי מתאים בהכרח לכל רקע או עיצוב כריכה/דף מסוים. המעצב מטעם חברת המחברות הממותגות צריך לתכנן בצורה פרטנית יחד עם בעל העסק המזמין – כיצד ייראו המחברות, ובמידה ויש שימוש בדפוס סובלימציה על הכריכה – חשוב שהוא יהיה תואם באיכותו ללוגו. למשל – זה לא יהיה רעיון טוב לקחת לוגו שהוא ממילא בהיר עד כדי חלבי בגוון שלו ועוד להדפיס פלקס – שזו הדפסת ויניל בה יש היררכיה חלשה בין הלוגו לרקע: פלוק יהיה מתאים יותר במקרה זה, ולהיפך.

מחברות ממותגות מחכות לכם בחנות מוצרי קידום מכירות וציוד דפוס משרדי. מהרו לרכוש חבילה ממותגת!